Marketing pentru Ferrari

11-08-2009, categoria Formula 1

Dupa accidentarea lui Massa, Ferrari il contacteaza pe Michael Schumacher.

- Ave Schumix! Luca la telefon.
- Salut sefu’!
- Fii atent aici. S-a rupt Felipe la unguri. Nu vrei sa alergi in locul lui? Iti dam bani multi, ia un milion de euro pe cursa. Aaa, si bonus inca un milion daca bati! Merge deal-ul?
- Luca, sint foarte interesat, dar nu stiu daca mai sint in forma. Am avut si accidentul ala de motor in februarie…
- Lasa Jeane ca nu trebuie neaparat sa bati curse! Oricum nu avem masina.
- Pai si atunci de ce sa mai vin?
- Pentru ca trebuie sa mai vorbeasca lumea si de noi! Nu vezi, toata ziua aud numai de Brawn GP si de Red Bull! L-am lasat sa plece pe englezoiul ala de Brawn si acum ne face de rusine. Mascalzone!
- Da’ o sa ma bata multa lume, ca masina este varza! Mi-o trage nepotu’ Vettel cu ceasu’ de la gara de-o sa rida toata Germania de mine.
- Lasa Schumix, ca asta e mai putin important pentru noi. FIA nu ne mai ajuta, nu vezi? Poate daca o sa ajunga Todt presedinte… Trebuie sa facem ceva, macar sponsorii sa fie multumiti! Ca e cam agitatie pe aici prin “cosa nostra”…aaa… pardon, prin casa noastra.
- Bine Luca, te ajut. Dar temporar, pentru ca nu pot sa revin citeva curse si sa ma bat doar pentru citeva puncte…
- S-a facut! Uite ce imi sopteste marketingu’, iti dau banii de care am vorbit, anuntam cu surle si trimbite ca revii, dupa care te retragi. Merge?
- Cum adica?
- Simplu. Faci citeva teste cu un monopost mai vechi, stai vreo doua saptamini, apoi zici ca te doare ceva, o bagi pe aia cu accidentul de motor si anuntam ca nu mai poti sa alergi. Si o sa-l bagam pe Badoer la inaintare, ca lu’ ala i se rupe daca il bate toata lumea. Capish?
- Buna idee. Citi bani ziceai ca imi dai pentru asta?
- Iti vir citeva milioane si iti prelungesc si contractul de consultant. Plus ca toata vacanta de vara o sa vorbeasca lumea numai de Ferrari si de tine, mai da-i dracu’ de Brawn, Red Bull si cu aia ai lor!
- Gata sefu, s-a facut!
- Te pupa tata! Sa treci pe la mine pe la birou sa-ti mai dau un Fiat sa te joci cu el pe zapada la Madonna Di Campiglio!

Nota: Dialogul este imaginar. Strategia de marketing poate a fost adevarata…

Tags: , , ,

Poate va intereseaza si...

Se pot urmari raspunsurile pentru acest articol prin RSS 2.0 feed.
Se poate lasa un raspuns, sau trackback de pe propriul site.

8 Raspunsuri la “Marketing pentru Ferrari”

  1. H8r

    hehe, cam asa se pare ca stau lucrurile :) miturile ar fi bine sa-si stie locul si sa stea la mituri !

  2. Nu cred. Nu e imposibil, dar nu cred.

  3. LM

    @Mircea Scarlatescu este doar un exercitiu de imaginatie. nu am dovezi sa spun ca este adevarat, dar nici nu trebuie sa excludem aceasta posibilitate…

    @H8r cam ai dreptate vizavi de mituri, locul lor este in legenda. cum ar fi sa-l aduca inapoi acum pe Prost, tot ca manevra de marketing?! :)

  4. :) )

  5. mad79

    sigur nu esti frate cu Radu Banciu?ca numai el mai facea asemenea comentarii cu Naum,in anii trecuti ,din Turul Frantei:)asta merge la capitolul “its not candid camera’:)

  6. LM

    @mad79 nu sint frate cu Radu Banciu! :) doar am fost colegi citiva ani de zile la ProSport pe la sfirsitul anilor ’90

  7. mad79

    inseamna ca s-a molipsit faza cu “lasa Jeane”:))

  8. LM

    @mad79 o folosesc de mult timp, am “dobindit-o” pe la raliuri, cind concuram

Adauga un raspuns

Switch to our mobile site